Video

Generelle vilkår og betingelser

Artikel 1 - Definitioner

I disse vilkår og betingelser gælder følgende definitioner:

Fortrydelsesfrist: den periode, inden for hvilken forbrugeren kan udøve sin fortrydelsesret;

Forbruger: den fysiske person, der ikke handler som led i udøvelsen af et erhverv eller en virksomhed, og som indgår en fjernsalgsaftale med iværksætteren;

Dag: kalenderdag;

Varighedstransaktion: en fjernsalgsaftale vedrørende en række produkter og/eller tjenesteydelser, hvis leverings- og/eller købsforpligtelse er spredt over tid;

Varigt medium: ethvert middel, der gør det muligt for forbrugeren eller iværksætteren at lagre oplysninger, der er rettet personligt til ham, på en måde, der muliggør fremtidig søgning og uændret gengivelse af de lagrede oplysninger.

Fortrydelsesret: Forbrugerens mulighed for at træde tilbage fra fjernsalgsaftalen inden for fortrydelsesfristen;

Iværksætter: den fysiske eller juridiske person, der tilbyder produkter og/eller tjenester til forbrugere på afstand;

Fjernsalgsaftale: en aftale, hvor der i forbindelse med et system, der er organiseret af iværksætteren til fjernsalg af produkter og/eller tjenesteydelser, frem til og med aftalens indgåelse gøres eksklusiv brug af en eller flere teknikker til fjernkommunikation;

Teknik til fjernkommunikation: midler, der kan bruges til at indgå en aftale, uden at forbrugeren og iværksætteren er sammen i samme rum på samme tid.

Generelle vilkår og betingelser: de nuværende generelle vilkår og betingelser for iværksætteren.

 

Artikel 2 - Iværksætterens identitet

MRmiora

KvK nummer: 93488181

BTW nummer: NL005022032B02

 

Artikel 3 - Anvendelighed 

Disse generelle vilkår og betingelser gælder for ethvert tilbud fra iværksætteren og for enhver fjernkontrakt og ordre, der er indgået mellem iværksætter og forbruger.

Før fjernsalgskontrakten indgås, skal teksten til disse generelle vilkår og betingelser stilles til rådighed for forbrugeren. Hvis dette ikke er rimeligt muligt, inden fjernsalgsaftalen indgås, vil det blive angivet, at de generelle vilkår og betingelser kan inspiceres i iværksætterens lokaler, og de vil blive sendt gratis til forbrugeren så hurtigt som muligt efter anmodning.

Hvis fjernsalgsaftalen indgås elektronisk, kan teksten til disse generelle vilkår og betingelser uanset det foregående afsnit og inden fjernsalgsaftalen indgås stilles til rådighed for forbrugeren elektronisk på en sådan måde, at den let kan opbevares af forbrugeren på en holdbar databærer. Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, vil det, inden fjernsalgsaftalen indgås, blive angivet, hvor de generelle vilkår og betingelser kan ses elektronisk, og at de vil blive sendt elektronisk eller på anden måde gratis på forbrugerens anmodning.

I tilfælde af at specifikke produkt- eller servicevilkår gælder ud over disse generelle vilkår og betingelser, gælder andet og tredje afsnit med de fornødne ændringer, og i tilfælde af modstridende generelle vilkår og betingelser kan forbrugeren altid påberåbe sig den gældende bestemmelse, der er mest gunstig for ham.

Hvis en eller flere bestemmelser i disse almindelige betingelser på noget tidspunkt er helt eller delvist ugyldige eller annullerede, forbliver aftalen og disse betingelser i øvrigt i kraft, og den pågældende bestemmelse erstattes straks ved gensidig aftale med en bestemmelse, der tilnærmer sig det oprindelige formål så meget som muligt.

Situationer, der ikke er omfattet af disse generelle vilkår og betingelser, skal vurderes »i ånden« af disse generelle vilkår og betingelser.

Usikkerhed om fortolkningen eller indholdet af en eller flere bestemmelser i vores vilkår og betingelser skal fortolkes »i ånden« af disse generelle vilkår og betingelser.

 

Artikel 4 - Tilbuddet

Hvis et tilbud har en begrænset gyldighedsperiode eller er underlagt betingelser, vil dette udtrykkeligt fremgå af tilbuddet.

Tilbuddet er uden forpligtelse. Iværksætteren har ret til at ændre og justere tilbuddet.

Tilbuddet indeholder en fuldstændig og nøjagtig beskrivelse af de tilbudte produkter og/eller tjenesteydelser. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til, at forbrugeren kan foretage en korrekt vurdering af tilbuddet. Hvis den erhvervsdrivende bruger billeder, er disse en sand repræsentation af de tilbudte produkter og / eller tjenester. Åbenlyse fejl eller åbenlyse fejl i tilbuddet binder ikke iværksætteren.

Alle billeder og specifikationer i tilbuddet er vejledende og kan ikke give anledning til erstatning eller opsigelse af aftalen.

Billeder af produkter er en sand gengivelse af de tilbudte produkter. Iværksætteren kan ikke garantere, at de viste farver svarer nøjagtigt til de rigtige farver på produkterne.

Hvert tilbud indeholder sådanne oplysninger, at det er klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser der er forbundet med at acceptere tilbuddet. Det drejer sig især om:

prisen, eksklusive fortoldningsomkostninger og importmoms. Disse ekstra omkostninger vil være for kundens regning og risiko. Post- og/eller kurertjenesten vil anvende særordningen for post- og kurertjenester i forbindelse med import. Denne ordning gælder, hvis varerne importeres til EU-bestemmelseslandet, hvilket også er tilfældet i dette tilfælde. Post- og/eller kurertjenesten opkræver momsen (uanset om den er sammen med de opkrævede toldbehandlingsomkostninger) fra modtageren af ​​varerne;
eventuelle forsendelsesomkostninger;

måden, hvorpå aftalen vil blive indgået, og hvilke handlinger der kræves hertil;

om fortrydelsesretten gælder eller ej;

betalingsmåden, leveringen og opfyldelsen af ​​aftalen;

perioden for accept af tilbuddet eller den periode, inden for hvilken iværksætteren garanterer prisen;

størrelsen af ​​taksten for fjernkommunikation, hvis omkostningerne ved at anvende teknologien til fjernkommunikation beregnes på et andet grundlag end den almindelige grundtakst for det anvendte kommunikationsmiddel.

om aftalen er arkiveret efter dens indgåelse, og i givet fald hvordan den kan konsulteres af forbrugeren;

den måde, hvorpå forbrugeren, inden aftalens indgåelse, kan kontrollere de data, han har givet i forbindelse med aftalen, og om ønsket gendanne dem;

ethvert andet sprog, på hvilke aftalen ud over hollandsk kan indgås;

de adfærdskodekser, som iværksætteren har underkastet sig, og den måde, hvorpå forbrugeren kan konsultere disse adfærdskodekser elektronisk; og

minimumsvarigheden af ​​fjernsalgsaftalen i tilfælde af en langsigtet transaktion.

Valgfrit: tilgængelige størrelser, farver, materialetype.

 

Artikel 5 – Aftalen

Aftalen indgås, med forbehold af bestemmelserne i stk. 4, på tidspunktet for forbrugerens accept af tilbuddet og overholdelse af de fastsatte betingelser.

Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, bekræfter iværksætteren straks modtagelsen af ​​accepten af ​​tilbuddet elektronisk. Så længe modtagelsen af ​​denne accept ikke er bekræftet af iværksætteren, kan forbrugeren hæve aftalen.

Hvis aftalen indgås elektronisk, vil iværksætteren træffe passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre den elektroniske overførsel af data og sikre et sikkert webmiljø. Hvis forbrugeren kan betale elektronisk, vil iværksætteren træffe passende sikkerhedsforanstaltninger.

Iværksætteren kan - inden for juridiske rammer - informere sig om, hvorvidt forbrugeren kan opfylde sine betalingsforpligtelser, samt alle de forhold og faktorer, der er vigtige for en ansvarlig indgåelse af fjernsalgsaftalen. Hvis iværksætteren på baggrund af denne undersøgelse har gode grunde til ikke at indgå aftalen, er han berettiget til at afslå en ordre eller anmodning med begrundelse eller til at knytte særlige betingelser til udførelsen.

Iværksætteren sender følgende oplysninger til forbrugeren med produktet eller tjenesten, skriftligt eller på en sådan måde, at det kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på en holdbar databærer:

  • besøgsadressen for iværksætterens filial, hvor forbrugeren kan henvende sig med klager;
  • betingelserne for og den måde, hvorpå forbrugeren kan udøve fortrydelsesretten, eller en klar erklæring om udelukkelse af fortrydelsesretten;
  • oplysningerne om garantier og eksisterende eftersalgsservice;
  • oplysningerne inkluderet i artikel 4, stk. 3 i disse betingelser, medmindre iværksætteren allerede har givet disse oplysninger til forbrugeren før indgåelsen af ​​aftalen;
  • kravene til opsigelse af aftalen, hvis aftalen har en varighed på mere end et år eller er af ubestemt varighed.

Ved en varighedsforretning gælder bestemmelsen i foregående afsnit kun for den første levering.

Enhver aftale indgås under de opsættende betingelser om tilstrækkelig tilgængelighed af de pågældende produkter.

 

Artikel 6 – Fortrydelsesret

Ved køb af produkter har forbrugeren mulighed for at opsige aftalen uden begrundelse inden for 14 dage. Denne betænkningstid begynder dagen efter modtagelsen af ​​produktet af forbrugeren eller en repræsentant, der på forhånd er udpeget af forbrugeren og meddelt iværksætteren.

I fortrydelsesfristen vil forbrugeren håndtere varen og emballagen med omhu. Han vil kun udpakke eller bruge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om han ønsker at beholde produktet. Hvis han udnytter sin fortrydelsesret, returnerer han produktet med alt tilhørende tilbehør og - hvis det er rimeligt muligt - i original stand og emballage til iværksætteren i overensstemmelse med de rimelige og klare instruktioner givet af iværksætteren.

Hvis forbrugeren ønsker at udnytte sin fortrydelsesret, er han forpligtet til at informere iværksætteren om dette inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​produktet. Forbrugeren skal meddele dette ved skriftlig besked/mail. Efter at forbrugeren har tilkendegivet, at han ønsker at udnytte sin fortrydelsesret, skal kunden returnere varen inden for 14 dage. Forbrugeren skal bevise, at de leverede varer er returneret rettidigt, fx ved forsendelsesbevis.

Hvis kunden efter udløbet af de i stk. 2 og 3 nævnte frister ikke har tilkendegivet, at han ønsker at udøve sin fortrydelsesret eller ikke har returneret varen til iværksætteren, er købet et faktum.

 

Artikel 7 – Omkostninger i tilfælde af tilbagetrækning

Hvis forbrugeren gør brug af sin fortrydelsesret, vil der ikke være omkostninger for forbrugeren at returnere produkterne, med de nødvendige undtagelser angivet i artikel 8 og vores returforsendelsespolitik.

Hvis forbrugeren har betalt et beløb, refunderer iværksætteren dette beløb hurtigst muligt, dog senest inden for 14 dage efter annulleringen. Dette er betinget af, at produktet allerede er modtaget retur af online-forhandleren, eller at der kan fremlægges afgørende bevis for fuldstændig returnering.

 

Artikel 8 – Udelukkelse af fortrydelsesret

Iværksætteren kan udelukke forbrugerens fortrydelsesret for produkter som beskrevet i stk. 2 og 3. Udelukkelsen af ​​fortrydelsesretten gælder kun, hvis iværksætteren tydeligt har angivet dette i tilbuddet, i hvert fald i tide inden aftalens indgåelse.

Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun mulig for produkter:

  • der er oprettet af iværksætteren i overensstemmelse med forbrugerens specifikationer;
  • som tydeligvis er af personlig karakter;
  • som efter deres natur ikke kan returneres;
  • hvis pris er underlagt udsving på det finansielle marked, som iværksætteren ikke har indflydelse på;
  • for hygiejniske produkter, som forbrugeren har brudt forseglingen af.

Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun mulig for tjenester:

  • vedrørende indkvartering, transport, restaurationsvirksomhed eller fritidsaktiviteter, der skal udføres på en bestemt dato eller i en bestemt periode;
  • hvis levering er påbegyndt med forbrugerens udtrykkelige samtykke, inden fortrydelsesfristen er udløbet;
  • vedrørende væddemål og lotterier.

 

Artikel 9 – Prisen

I den i tilbuddet angivne gyldighedsperiode vil priserne på de tilbudte produkter og/eller ydelser ikke blive forhøjet, bortset fra prisændringer som følge af ændringer i momssatser.

Uanset det foregående afsnit kan iværksætteren tilbyde produkter eller tjenesteydelser med variable priser, hvis priser er underlagt udsving på det finansielle marked, og som iværksætteren ikke har indflydelse på. Dette ansvar for udsving og det forhold, at eventuelle angivne priser er målpriser, fremgår af tilbuddet.

Prisstigninger inden for 3 måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis de er et resultat af lovbestemmelser eller bestemmelser.

Prisstigninger fra 3 måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis iværksætteren har betinget dette og:

  • disse er resultatet af lovbestemmelser eller bestemmelser; eller
  • forbrugeren har ret til at hæve aftalen med virkning fra den dag, hvor prisstigningen træder i kraft.

I henhold til artikel 5, stk. 1, i omsætningsafgiftsloven af ​​1968, sker leveringsstedet i det land, hvor transporten påbegyndes. I dette tilfælde sker denne levering uden for EU. Herefter vil post- eller kurertjenesten opkræve importmoms eller fortoldningsomkostninger fra kunden. Der vil derfor ikke blive opkrævet moms af iværksætteren.

Alle priser tages med forbehold for tryk- og trykfejl. Der påtages intet ansvar for følgerne af tryk- og trykfejl. I tilfælde af tryk- og trykfejl er iværksætteren ikke forpligtet til at levere varen til den forkerte pris.

 

Artikel 10 – Overensstemmelse og garanti

Iværksætteren garanterer, at produkterne og/eller tjenesterne er i overensstemmelse med aftalen, de specifikationer, der er angivet i tilbuddet, de rimelige krav til pålidelighed og/eller anvendelighed og de lovbestemmelser, der eksisterer på datoen for aftalens indgåelse og/eller statslige bestemmelser. . Hvis det er aftalt, garanterer iværksætteren også, at produktet er egnet til andet end normalt brug.

En garanti stillet af iværksætteren, producenten eller importøren påvirker ikke de juridiske rettigheder og krav, som forbrugeren kan gøre gældende over for iværksætteren i henhold til aftalen.

Eventuelle mangler eller forkert leverede produkter skal meddeles iværksætteren skriftligt inden for 14 dage efter levering. Produkter skal returneres i original emballage og i ny stand.

Iværksætterens garantiperiode svarer til producentens garantiperiode. Iværksætteren er dog aldrig ansvarlig for produkternes ultimative egnethed til hver enkelt anvendelse af forbrugeren, og heller ikke for nogen rådgivning vedrørende brugen eller anvendelsen af ​​produkterne.

Garantien gælder ikke, hvis:

Forbrugeren har selv repareret og/eller redigeret de leverede produkter eller har ladet dem reparere og/eller redigere af tredjemand;

De leverede produkter har været udsat for unormale forhold eller på anden måde blevet behandlet skødesløst eller er i strid med iværksætterens instruktioner og/eller på emballagen;

Manglen er helt eller delvist et resultat af regler, som det offentlige har pålagt eller vil stille med hensyn til arten eller kvaliteten af ​​de anvendte materialer.

 

Artikel 11 – Levering og udførelse

Iværksætteren vil udvise den største omhu ved modtagelse og udførelse af ordrer på produkter.

Leveringsstedet er den adresse, som forbrugeren har oplyst til virksomheden.

Under hensyntagen til, hvad der er anført i punkt 4 i disse almindelige betingelser, vil virksomheden eksekvere accepterede ordrer hurtigt, dog senest inden for 30 dage, medmindre forbrugeren har accepteret en længere leveringstid. Hvis leveringen er forsinket, eller hvis en ordre ikke kan opfyldes eller kun delvist kan opfyldes, vil forbrugeren få besked herom senest 30 dage efter, han har afgivet ordren. Forbrugeren har i så fald ret til at hæve aftalen uden omkostninger og er berettiget til en eventuel erstatning.

I tilfælde af opløsning i overensstemmelse med det foregående afsnit, refunderer iværksætteren det beløb, som forbrugeren har betalt, så hurtigt som muligt, dog senest inden for 14 dage efter opløsning.

Hvis levering af et bestilt produkt viser sig at være umuligt, vil iværksætteren gøre alt for at stille en erstatningsvare til rådighed. Senest ved leveringen vil det på en klar og forståelig måde fremgå, at en erstatningsvare vil blive leveret. Fortrydelsesretten kan ikke udelukkes for erstatningsvarer. Omkostningerne ved enhver returforsendelse afholdes af iværksætteren.

Risikoen for beskadigelse og/eller tab af produkter påhviler iværksætteren indtil leveringstidspunktet til forbrugeren eller en på forhånd udpeget repræsentant og meddelt iværksætteren, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

 

Artikel 12 – Varighed af transaktioner: varighed, annullering og forlængelse

Afslutning

Forbrugeren kan til enhver tid opsige en aftale, der er indgået på ubestemt tid, og som strækker sig til løbende levering af produkter (herunder el) eller ydelser under hensyntagen til de aftalte fortrydelsesregler og en opsigelsesfrist på højst 1 måned.

Forbrugeren kan opsige en aftale, der er indgået for en bestemt periode, og som omfatter løbende levering af produkter (herunder el) eller ydelser til enhver tid mod udløbet af den fastsatte varighed, under hensyntagen til de aftalte fortrydelsesregler og en opsigelsesfrist på mindst en måned.

Forbrugeren kan opsige de i de foregående stykker nævnte aftaler:

annullere til enhver tid og ikke være begrænset til annullering på et bestemt tidspunkt eller i en bestemt periode;

i det mindste annullere på samme måde, som de blev indgået af ham;

opsige altid med samme opsigelsesfrist, som iværksætteren har aftalt for sig selv.

Forlængelse

En aftale, der er indgået for en bestemt periode, og som omfatter regelmæssig levering af produkter (herunder el) eller ydelser, må ikke stiltiende forlænges eller fornyes for en bestemt periode.

Uanset det foregående stykke kan en aftale, der er indgået for en bestemt periode, og som omfatter løbende udsendelse af daglige nyheder og ugeaviser og magasiner, stiltiende forlænges med en bestemt periode på indtil tre måneder, hvis forbrugeren nægter at acceptere denne forlængede aftale kan opsige forlængelsen med et varsel på højst en måned.

En aftale, der er indgået for en bestemt periode, og som omfatter regelmæssig levering af varer eller ydelser, kan kun stiltiende forlænges på ubestemt tid, såfremt forbrugeren til enhver tid kan opsige opsigelsen med et varsel på højst en måned og et opsigelsesvarsel på højst tre måneder, hvis aftalen strækker sig til den almindelige, men mindre end én gang om måneden, levering af dag-, nyheds- og ugeaviser og magasiner.

En tidsbegrænset aftale om regelmæssig levering af dag-, nyheds- og ugeaviser og magasiner til introduktionsformål (prøve- eller introabonnement) videreføres ikke stiltiende og ophører automatisk efter prøve- eller introduktionsperioden.

Varighed

Hvis en aftale har en varighed på mere end et år, kan forbrugeren til enhver tid opsige aftalen efter et år med et varsel på højst en måned, medmindre rimelighed og rimelighed modsætter sig opsigelse inden udløbet af den aftalte varighed.

 

Artikel 13 – Betaling

Medmindre andet er aftalt, skal de skyldige beløb af forbrugeren betales senest 7 arbejdsdage efter begyndelsen af ​​den betænkningstid, der er nævnt i artikel 6, stk. har modtaget bekræftelse på aftalen.

Forbrugeren er forpligtet til straks at indberette eventuelle unøjagtigheder i betalingsoplysninger, der er givet eller oplyst til iværksætteren.

I tilfælde af manglende betaling fra forbrugerens side, har iværksætteren ret til, med forbehold af lovmæssige begrænsninger, at opkræve de rimelige omkostninger, der er meddelt forbrugeren på forhånd.

 

Artikel 14 – Klageprocedure

Klager over aftalens udførelse skal indgives fuldt og klart beskrevet til iværksætteren inden for 7 dage efter, at forbrugeren har opdaget manglerne.

Klager indgivet til iværksætteren vil blive besvaret inden for en periode på 14 dage fra datoen for modtagelsen. Hvis en klage kræver en påregnelig længere behandlingstid, svarer iværksætteren inden for 14 dage med en kvittering for modtagelsen og en angivelse af, hvornår forbrugeren kan forvente et mere detaljeret svar.

Hvis klagen ikke kan løses efter gensidig aftale, opstår der en tvist, der er underlagt tvistbilæggelsesproceduren.

En klage suspenderer ikke iværksætterens forpligtelser, medmindre iværksætteren skriftligt tilkendegiver andet.

Hvis en klage findes berettiget af iværksætteren, vil iværksætteren efter eget valg erstatte eller reparere de leverede produkter gratis.

 

Artikel 15 – Tvister

Aftaler mellem iværksætteren og forbrugeren, som disse generelle vilkår og betingelser gælder for, er udelukkende underlagt hollandsk lov. Også selvom forbrugeren bor i udlandet.

Privatlivspolitik

www.mrmiora.nl respekterer dit privatliv. Vi overholder fuldt ud persondataloven og teleloven. I denne privatlivspolitik kan du læse, hvilken slags persondata vi indsamler, og hvordan vi opbevarer, beskytter og bruger dine persondata. Du kan også læse, til hvilke formål vi vil bruge dine persondata, og med hvem dine data vil blive delt.

Hvad gælder denne privatlivspolitik for?

Denne privatlivspolitik gælder for din brug af "hjemmesiden" www.mrmiora.dk og mobilapplikationen "Apps", der tilbydes under navnet www.mrmiora.dk og alle produkter og tjenester, som vi tilbyder dig gennem vores websteder og/eller apps.

Personlige data

I denne privatlivspolitik betyder dine "personlige oplysninger" oplysninger eller stykker information, der kan identificere dig som individ.

Dit samtykke

www.mrmiora.dk vil ikke indsamle, bruge eller videregive dine personlige oplysninger uden dit forudgående samtykke. Derfor beder vi dig om at acceptere denne fortrolighedspolitik, før du kan bruge vores websteder eller apps.

Hvilke personoplysninger behandler vi?

Dine personoplysninger kan blive indsamlet på forskellige måder, for eksempel når du besøger vores hjemmesider, registrerer dig på vores hjemmesider, afgiver en ordre, tilmelder dig nyhedsbrevet, udfylder en formular, kontakter os eller bruger vores tjenester.

Vi behandler også din IP-adresse, historikken for dine transaktioner, betalingsoplysninger, browsersprog og - hvis du har givet os tilladelse - din geolocation.

Derudover kan vi også behandle ikke-personlige data, når du interagerer med vores hjemmesider. Disse data kan omfatte dit browsernavn, typen af ​​computer og tekniske oplysninger om dine måder at oprette forbindelse til vores websteder på (såsom operativsystemet og de anvendte internetudbydere).

Hvordan bruger vi dine personlige oplysninger?

Wij gebruiken en verwerken de persoonlijke gegevens die u ons heeft verstrekt voor de hieronder beschreven doeleinden:

  • Vi bruger din e-mailadresse til at sende dig information og opdateringer om din ordre. Vi kan også sende dig information om emner, der kan have din interesse. Du kan til enhver tid afmelde disse tjenester.
  • Vi bruger oplysninger om dit browsersprog, din IP-adresse og geolocation til at adressere dig på et sprog, du taler, og til at vise dig indhold, der er relevant for det land, du bor i.
  • I tilfælde af svindel vil vi dele dine personlige oplysninger med offeret for at gøre det muligt for denne person at anmelde det til politiet. Vi deler ikke flere data, end det er nødvendigt for erklæringen, og vi giver dig besked på forhånd, når vi deler dine data til dette formål.
  • Vi kan bruge dit telefonnummer og din e-mailadresse til SMS- og e-mail-marketing for at informere dig om nye produkter, tilbud og andre relevante opdateringer. Du kan til enhver tid afmelde disse beskeder ved at følge instruktionerne i de beskeder, du modtager.

Hvem deler vi dine personlige data med?

www.mrmiora.dk sælger, forhandler eller udlejer ikke personlige oplysninger til tredjemand.

Eksterne serviceudbydere

For at kunne levere vores tjenester er der data, som vi skal dele med andre tjenesteudbydere.

Til betalinger via vores websteder bruger vi tredjepartstjenester, såsom betalingsgateways og andre betalingstransaktionsprocessorer. Disse tredjeparter er kontraktligt forpligtet til ikke at bruge disse data til andre formål end at foretage betalingen.

Generiske aggregerede (ikke-personlige) data

Vi kan dele generiske aggregerede data med vores forretningspartnere, betroede partnere og annoncører. I så fald vil dataene blive fuldstændig anonymiseret.

Hvordan beskytter vi dine personlige oplysninger?

Vi beskytter dine personlige oplysninger mod uautoriseret eller ulovlig adgang, ændring, offentliggørelse, brug eller ødelæggelse. Vi krypterer vores tjenester ved hjælp af SSL, dataene er kun tilgængelige via hemmelig adgangskode og digitale signaturer, og vores medarbejdere har kun adgang til dine data på et behov for at vide. Vi bruger passende dataindsamling, opbevaring og behandlingspraksis.

Cookies

Vi kan bruge cookies til at forbedre din oplevelse, når du bruger vores hjemmesider. En cookie er en lille tekstfil, der indeholder en streng af tegn, som kan placeres på din enhed, når du besøger en hjemmeside. Denne tekstfil identificerer entydigt din browser eller enhed. Når du besøger vores hjemmesider igen, tillader cookien vores hjemmesider at genkende din browser eller enhed. Du kan ændre dine cookie-indstillinger i din browser, hvis du ikke ønsker, at der sendes cookies til din enhed. Bemærk venligst, at nogle webstedsfunktioner eller -tjenester på vores websteder muligvis ikke fungerer korrekt uden cookies.

Vi bruger følgende typer cookies på vores hjemmesider:

  • Tekniske cookies: Disse er cookies, der er essentielle for driften af ​​vores websteder, de giver dig mulighed for at navigere på vores websteder og bruge vores funktioner.
  • Analytiske/statistiske cookies: Vi bruger disse cookies til at holde styr på besøgsstatistikker. Vi bruger denne statistik til løbende at forbedre hjemmesiderne og udsendelserne og dermed tilbyde dig relevant indhold. Disse cookies giver os også mulighed for at genkende og tælle antallet af besøgende og se, hvordan besøgende navigerer, når de bruger vores hjemmesider. Dette hjælper os med at forbedre brugernavigationen og gøre det nemmere for brugerne at finde det, de har brug for.
  • Sporingscookies: Disse cookies overvåger klikadfærd og surfadfærd. Disse cookies giver os mulighed for at se, om og hvornår du ser din profil, og om du klikker dig videre til vores hjemmesider.

Tredjeparts websteder

Du kan finde annoncer eller andet indhold på vores websteder, der linker til websteder og tjenester fra vores partnere, leverandører, annoncører, sponsorer, licensgivere og andre tredjeparter. Vi kontrollerer ikke indholdet eller links, der vises på disse websteder, og er ikke ansvarlige for den praksis, der anvendes af websteder, der er linket til eller fra vores websteder. Derudover kan disse websteder eller tjenester, herunder deres indhold og links, ændre sig konstant. Disse websteder og tjenester kan have deres egne privatlivspolitikker og kundeservicepolitikker. Browsing og interaktion på ethvert andet websted, herunder websteder, der er linket til vores websteder, er underlagt webstedets vilkår og politikker.

Ændringer i denne privatlivspolitik

Vi kan fra tid til anden ændre vores privatlivspolitik. Når vi ændrer denne privatlivspolitik på en væsentlig måde, vil vi offentliggøre en meddelelse på vores websteder sammen med den opdaterede privatlivspolitik. Vi kan også give dig besked via din e-mailadresse og anmode dig om at acceptere den opdaterede privatlivspolitik, før du kan fortsætte med at bruge vores apps og websteder.

Dine rettigheder

Du har ret til at give os besked, hvis du:

  • ikke ønsker at blive kontaktet af os i fremtiden;
  • Ønsker du at modtage en kopi af de personoplysninger, vi har behandlet om dig;
  • Vil du have os til at rette, opdatere eller slette dine personlige oplysninger i vores optegnelser;
  • Rapporter misbrug af dine personlige oplysninger.

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller bekymringer om den måde, vi håndterer dine personlige oplysninger på, bedes du kontakte os på:

E-mail: kundeservice@mrmiora.dk

Bemærk venligst, at du også kan se, redigere eller slette dine personlige oplysninger ved at logge ind på din personlige konto.


Denne privatlivspolitik er udarbejdet for at beskytte dine rettigheder og garantere din tillid til MRmiora.nl. Tak for din tillid til os.

Returpolitik

Hos MRmiora stræber vi efter at gøre vores kunder tilfredse med deres køb. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere varen inden for 14 dage efter modtagelsen.

Betingelser for returnering:

  1. Løbetid: Varer kan returneres inden for 14 dage efter modtagelsen.
  2. Produktets stand: Varen skal være i sin originale stand, ubrugt, uvasket og i den originale emballage med alle mærker og etiketter stadig påsat.
  3. Emballage: Pak varen omhyggeligt for at undgå beskadigelse under transport.

Undtagelser:

  • Skadede produkter: på grund af din egen skyld kan ikke returneres.

  • Smykker: Af hygiejniske årsager kan smykker såsom øreringe, halskæder, armbånd og ringe ikke returneres eller ombyttes. Denne politik er på plads for at sikre kundernes hygiejne og for at undgå hudproblemer, da smykkerne ikke har været i kontakt med andre kunder tidligere. Vi sætter pris på din forståelse og samarbejde.

  • Badetøj: For at sikre hygiejnen og sikkerheden for alle vores kunder og for at undgå hudproblemer, kan bikinier, badedragter og andet badetøj ikke returneres eller ombyttes. Dette sikrer, at disse artikler ikke har været i kontakt med andre kunder tidligere, hvilket bidrager til en 100% hygiejnisk garanti. Vi sætter pris på din forståelse og samarbejde.

  • Shapewear: Af hygiejniske årsager. Denne politik er på plads for at sikre, at alle kunder modtager varer, der er rene og ubrugte. Når shapewear er båret, kommer det i direkte kontakt med huden, hvilket kan forårsage hudproblemer og gøre det svært at sikre, at det forbliver hygiejnisk til videresalg. Vi sætter pris på din forståelse og samarbejde.

Returprocedure:

  1. Kontakt venligst vores kundeservice på customerservice@mrmiora.nl inden for 14 dage efter modtagelsen for at registrere din returnering.
  2. Vores kundeserviceteam vil give dig en gratis returlabel og yderligere instruktioner om, hvordan du returnerer din vare.
  3. Placer returetiketten på den originale forsendelsesæske eller anden passende emballage og tag pakken med til det nærmeste posthus eller udleveringssted.
  4. Gem venligst forsendelseskvitteringen, indtil returneringen er behandlet.

NB:

  • Kunden er ansvarlig for fuldstændig og rettidig returnering.

Refusionspolitik

Når vi har modtaget og inspiceret din returnering, giver vi dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion. Hvis den godkendes, vil din refusion blive behandlet og automatisk refunderet til din oprindelige betalingsmetode inden for 14 hverdage.

Refusionsbetingelser:

  1. Betingelse for tilbagebetaling: Tilbagebetalinger vil blive behandlet inden for 14 hverdage efter modtagelse og inspektion af de returnerede varer.
  2. Omkostninger: Omkostningerne til returfragt er udelukkende for kunden.

NB!

  • For returnering af produkter, der var en del af en kampagne (f.eks. 1+1 gratis), skal begge varer returneres for at kvalificere sig til en fuld refusion. Hvis kun én vare returneres, vil du blive opkrævet den almindelige udsalgspris for den tilbageholdte vare.
  • Varer, der ikke overholder vores returpolitik, kan muligvis ikke refunderes eller ombyttes.
  • Vi forbeholder os retten til at afvise returneringer, der er afsendt uden for den angivne 14 dages periode, eller som ikke opfylder betingelserne.
  • Varer, der ikke overholder vores returpolitik, kan muligvis ikke refunderes eller ombyttes.
  • Vi forbeholder os retten til at afvise returneringer, der er afsendt uden for den angivne 14 dages periode, eller som ikke opfylder betingelserne.

    Vi sætter pris på din forståelse og samarbejde og håber at kunne tjene dig igen i fremtiden. Hvis du har spørgsmål om vores retur- og refusionspolitik eller har brug for yderligere hjælp, bedes du kontakte vores kundeserviceteam på kundeservice@mrmiora.dk!

    Annullering af afgivne ordrer

    Det er desværre ikke muligt at annullere din ordre. Vores ordrer behandles direkte i systemet, så annullering er ikke længere mulig.

    Levering af forkerte produkter

    Vi gør vores yderste for at behandle alle ordrer korrekt. Ikke desto mindre kan det ske, at en fejl nogle gange kommer snigende, og vi fejlagtigt leverer det forkerte produkt til dig. Vi løser naturligvis dette problem for dig og sender den korrekte ordre til dig uden beregning.

    For spørgsmål vedrørende levering af forkerte produkter, bedes du kontakte os på kundeservice@mrmiora.dk

    Levering i fravær eller posthus

    Hvis en pakke bliver leveret til din dør eller afleveret på et posthus, afholdes omkostningerne af MR miora Amsterdam. Hvis pakken ikke accepteres eller ikke afhentes på posthuset, vil den automatisk blive returneret til leverandøren. I så fald forbeholder vi os retten til at trække 100 % af ordreværdien fra det beløb, du får tilbage.

    Produktet er beskadiget?

    Hvor irriterende! Vi beklager, at dit produkt blev beskadiget under transporten. Vi tilbyder dig gerne ny emballage gratis første gang, men vi kan desværre ikke give refundering. Hvis produktet stadig ankommer defekt anden gang, refunderer vi dig den fulde købspris.

    Tabt pakke?

    Hvis en pakke går tabt eller ikke bliver leveret af logistiske årsager, sender vi altid en ny pakke først, inden vi anvender vores refusions- og returpolitik.

    Importafgifter

    I visse tilfælde kan toldvæsenet kontrollere din pakke ved levering. Desværre har vi ikke styr på de ændringer i lovgivningen, der gælder fra 1. juli 2021. I nogle situationer kan toldvæsenet opkræve en lille mængde importafgifter. Vi vil dog gerne forsikre dig om, at disse gebyrer ikke er gældende i 99 % af tilfældene. Hvis der er toldafgifter, bedes du kontakte os.

    Leveringstid mellem 5 til 8 hverdage.

    Vi vil naturligvis gøre vores bedste for at levere ordren til dig hurtigst muligt.